Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 14:33:38 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/25623 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Karepa küla, Eeriku// Enno// 
Jaani// Jõekalda// Kaarepi// Kalle// Karepa sadamatee// L1// Karla// 
Kibuvitsa// Kirjukivi// Kraaviäärse// Kullo noortelaager// Kunda metskond 
25// 27// 28// 29// Kuuskmaa// Laikme// Laikneeme tee L1// Lehise// Lengi// 
Lodu// Lõuna// Manni// Mardi// Mereheina// Merekaru// Merekohina// 
Merekännu// Meremaa// Meremehe// Meremetsa// Meremüra// Mererohu// 
Meretuule// Mereääre// Metsarahu tee// Metsasarve// Muuseumi// Mäepealse// 
Männi// Männimetsa// Männimetsa tee// Männituka// Möldri// Möllaja// Oja// 
Ojakese// Olavi// Orumäe// Paadimaa// Pehka tee// Peinari// Posti// Pärna// 
Rahvamaja// Rahvamaja tee L1// L2// Rannametsa// Rubre// Rähni// 
Saaremetsa// Sarapiku// Suur-Nõmme// Tammeoja// Treieri// Täku// 
Uus-Möldri// Valbo// Veispaki// Võrgusilma// Äksilahe// Ülesoo// Rutja küla, 
17170 Võle-Vainupea-Kunda tee// 26// Vana-Kubukalda// Tidriku küla, 22// 
Toolse küla, 17166 Haljala-Karepa tee// 30 (Sidekanalisatsioon) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Keskkonnaamet- Selja jõe maastikukaitseala 
Transpordiamet- avalikult kasutatava tee kaitsevööndid RMK- riigimaa 
volitatud asutus Kas on välistavaid asjaolusid?

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27137759>  (menetlus nr: 
455178), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister